umitvar12 13+5 te doktora gittim ve bir kızım olacağını öğrendim💕 vakit olarak erken mi doktor cinsiyetini gördüm kız bebek dedi yüzdelik vermedi kesin gibi konuştu Ama değişir mi böyle bi durum yaşar mıyım tedirginim yaşayan var mı
birdenizanasii umitvar12 13 haftalıkken erkek demişlerdi. 18 haftada kız olduğu ortaya çıktı. Şimdi kızım 3 yaşında 🥹🌸💕
akbltsvda umitvar12 kuzum değişebilir. Çünkü erken haftalarda yapilan cinsiyet tahminleri yanıltıcı olabiliyor. Banada 20 haftaya kadar erkek dediler detaylida kız dendi. O yüzden birazcik daha buyumesini bekle☺️
umitvar12 birdenizanasii Kesin erkek mi demişlerdi kızı erkek olarak görmelerine daha çok şaşırıyorum 🤭
umitvar12 akbltsvda aslında konumu bacak arası baya boştu ben bile fark ettim sonradan bi şey belirir mi ki 🤭
hmeyrabezirci umitvar12 bende aynı durumu yaşadım 12. Haftada %80 kız ama kesin gibi konuştu. 14 te yine %80 erkek dedi. Detaylıyı beklemeye karar verdim artıkk.
Semilk05 umitvar12 ilk gebelikte kzıısmı 12 de net öğrendim. 2. Gebelikte yine aynı doktora gittim kız dedi net dedi yanılmam dedi 10 gün sonra bşdaha bakalım dedigittim çok da şey yapma kordon var sma yine kız givi dedi özelde bu doktor. 15 de devlete başladım hep erkek dediler 30+1 erkek detaylıda da erkek dendi
leylalin umitvar12 12+2 kız 16+2 erkek 16+4 erkek dediler. Fetal verdim bugün bakalım on güne netleşir.
adinsmom2 umitvar12 ben de 13+5 net kız dedi 23 olduk detaylıya girdim net kız hatta renkli olarak inanmadığım için vajinasının resmini bile verdi doktor artık inanıyorum 😂