beyzzsenturkkk zulemaa uzun süre sırt üstü yatış önerilmiyor ve olası bir enfeksiyonel durumda maalesef ilaçlar kısıtlı hamilelikte genelde önerilmiyor
zulemaa ozlm4835 inan ki kendini salmamak gerekiyor çünkü hamileyken saldın mı doğurunca da devam ediyo tüm ışıltısını kaybediyor insan
lalelola Hamilelik sırasında birkaç kez kirpik uzatma yaptırdım, doktorum da hiçbir sorun olmadığını söyledi.