yavuzfk depend giyince kilo da gerek kalmıyor Bence 3 külot fazla, bebek için de ben ne olur ne olmaz diye 3 takım almayı düşünüyorum , isimli tulum haricinde.çorap da gene bebeğe iki tane koyabilirsiniz. Bir de ben temmuzun sonunda doğum yapmıştım o sıcaklarda ama doğumdan sonra çok üşümüştüm 3 çift çorap giydirmişlerdi , 2 pike örtmüşlerdi bana. Süt sağma makinesini de götürmenizi tercih etmem ,çünkü bebek emdikçe süt gelir diyorlar İlk zamanlar için.