June6 yaseminn1234 öncesinde bir kürtajım olduğundan önlem amaçlı başından beri oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum
Esma006 yaseminn1234 ben de 2 gün sonra başlayacağım tam 8 haftalıkken ilk gebeliğimde bebeği kaybettim maalesef o sebeple doktor tekrar başlayacak ve pıhtılaşma çıktı hetery zigot o sebeple
sarilale123 yaseminn1234 ilk oğlumda tansiyon sıkıntısı çıkmıştı o zaman başladı. sonra o düşürmeyince alfamete geçtik. şimdi de direkt hiç riske atmayalım diye keseyi görür görmez Ekopirine başladı doktor. Siz nedennkullanıyorsunuz
Sedaaaaaaccccaannsssns yaseminn1234 benim üçüncü gebeliğim ben kan sulandırıcı 4000 mg iğne ve coraspirin hap kullanıyorum bacağımdaki damarda pıhtı vardı o dağıldı ama varis var çoğalıyor o yüzden pıhtı oluşmasın varisli damarlarda diye önlem amaçlı