Dün detaylı ultrasonum vardı 19+1 de yaptırdım. Doktorum çok nadir görülen bi durumun varlığından bahsetti. Amniyotik bant sendromu var dedi ama bebeğe bulaşmamış şimdilik Plesantaya yapışmış dedi. Yine de emin olmak için bebeğin MRnı istedi pazartesi gidicem bu durumu yaşayan var mı ben internetten araştırdım biraz çok korktum