limoncicegi Zezey anlaşılan istiyorsun ikiz 😊umutlandırmak istemem asla çünkü kandan bilmek imkansız bizimki sadece tahmin kalp atışında belli olur çoğul gebelikse rabbim gönlüne göre versin inşallah canım 🥰🤲
Zezey limoncicegi evet haklısın çok istediğimden öyle görünce içimde kıpırtı oldu :) güzel yorumların için sağol canım ♥️ herkesin hakkında hayırlısı olsunn
melegiminannesi Benim 6546 iken görünmüştü net bebişle keseyi görmüstük kuzum ondada 6+4 dük. Keseyi görsende bebeği görmen icin 6. Haftayı beklemen gerekiyor
denizers limoncicegi ne mutlu sana canım benim maalesef kimyasal oldu geçen hafta ,her şeyin hayırlısı gerçi,
Zezey denizers hayırlısı olsun hepimiz için Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah sende yine gebe kalırsın 🌸
2Princess1Mom Zezey 4 gün önce 5660 iken gördük keseyi. 10 gün sonra da kalp atışı dinlemeye gideceğim🙏💕