Kızlar selam 5 ay önce doğum yaptı uzayan ve sık regl kanamalarım oldu 2 ay önce jinekolojik muayne oldum doktor böyle bi durumda bitopsi gerekir ama daha çok yeni doğum yapmışsın kendine zaman tanı dedi emzirdiğim içinde bana Zlynda diye doğum kontrol verdi hem düzene sokar dedi. Sonra ben her ay 28. Günde ama boş hormonsuz haplara geçemeden lekelenme başladı boş haplara geçince kanamaya döndü 10-11 gün süedü bu şekilde en son 20 nisanda oldum 1 mayısta regl bitti yeni kutuya geçtiğim gün. Sonra 4 mayısta yine lekelenme başladı. 6 mayısta kanamaya başladı boş haplara da daha çok var yani. Bu hapın etkisi mi regl mi oldum bilmiyorum 2.5 cm bi kist vardı 6 ayda bir takip dedi yine gitsem mi ağrımda var çünkü cidden kanama görmekten çok yoruldum