Merhaba 12+5 haftalık ikizlere hamileyim 8 haftalıklarken kanamam oldu 2 hafta sürdü progestan fitil kullandım düzeldi sonra ara ara yine kanamalar oldu ama kan rengi kahverengi ne zamandır gelmiyordu dünden beri karnım çok ağrıyordu sanki afedersiniz gazım var gibiydi ağrıyodu bu sabahta aynı şekilde ağrıya uyandım bi iki saat sonra da yine kahverengi kan geldi yine başlıcam progestana doktora gittiğimde bişey yok falan diyorlar ama neden durup durup kan geliyor moralım çok bozuluyor bide ilk gebeliğim doğal yolla oldu kaybetmek istemiyorum kan kırmızı gelirse kork dedi doktorlar ama böyle olması da normal gelmiyor bana ağrımda oluyor çünkü başına böyle bişey gelen var mı aranız da ne yapabilirim öneride bulunabilirmisiniz acaba 🙏🏻