Bende kepeze gidiyordum sonra araştırmaya gittim fakat kepezde çok şikayet duydum hiç iyi deil dediler şehir hastanesini çok öneriyorlar bende ikidir oraya gidiyorum dogumu orada yapmayı düşünüyorum dogumhanesi hastanesi çok iyiymiş bir yakınımda orada yaptı eşin bile yanında duruyormuş dogum anına kadar size tavsiyem oraya gidin sizde