Arkadaşlar merhabalar ben şu anda 33 hafta dört günlük hamileyim birkaç haftadır yürüyemiyordum Mr sonucu kalçanı her iki tarafında da kemik erimesi görüldü yataktan çıkmama gerektiği söylendi doğuma kadar ekstra günaşırı D vitamini verildi aranızda bu durumu yaşayan var mı ya da daha önce yaşayan oldu mu ben açıkçası normal doğumun kemiklerimin kırılmasına sebep olmasından da korkuyorum ve oğlum kucağıma aldığımda sağlıklı olmak istiyorum 🥺
Maalesef ısı uygulayarak ağrıyı hafifletiyorum arasıra parol içiyorum eğer yaşayan birisi varsa bir önerisi varsa açığım