iz_l344 ben de öyleyim. Yaklaşık 13 gün sonra olacak benim de sezeryan. Duygularım darmadağın. Stres korku, bebek… yalnız değilsin canım rabbim kolaylıklar versin tüm doğum yapacak annelere. Okumadan da edemiyorum süreçleri. Negatif şeyler görünce çok düşüyorum. Pozitifleri ss alıp bakıyorum falan…