ahnesesiyeterr Kızlarss kullandığınız önerebileceğiniz mama varmı ya çoğu toplatılıyo diye duyuyorum hangisine güvenicrm bilemedim
sarilale123 ahnesesiyeterr Bebelac Gold var şu an elimde onu deneyeceğim. İlk çocuğumda evolvia kullanmıştım
sarilale123 Aylaa123 memnun musunuz bana da bir yakınım verdi elinde fazla olduğu için burada birkaç kişiden de güzel yorumlar aldım gaz yaptımı hiç bebeğinizde
sarilale123 Aylaa123 teşekkür ederim, bugün biri bana burdan yazmış hatta mama toplatılıyor diye. Varmıs sizin bilginiz
Aylaa123 sarilale123 bebelacın bazı seri numaralarında sıkıntı vardı bi ara ama bebelac goldda sıkıntı yok.