teraziela Ahh canım benim , benim sütüm var ama içmiyor az kg almış değince ebe hemen mama verdi eşim şimdi biberona alıştı memeye gelince başlıyor ağlamaya , sütte çok fazla sağamıyorum . Sütüm kesilecek diye korku da başladı .. annelik çok zormuş 😢