ece99sultis20 kevseracer sağol canım 13 ve 15 haftalıkken erkek dendi 17 de kıza benziyo dedi başka bi doktor belirsizlik sürüyo benim için
ece99sultis20 ciceki ikizler aslında biri kız buna da 13 ve 15 de erkek dediler 17 de kıza benziyo dediler bakalım ne çıkacak
ciceki dmt_00 evet canım benzettim bende erkeğe yapısını ama dediğin gibi yanılma payı olabiliyor benimde 3. Ayıma kadar erkek dedi doktor 4. Ayda yani bu ay kız çıktı bebişim kızım olucak yani şu an 😀🥰
dmt_00 ciceki yok dedin ya doktora yanılmış benimkinde diye ben kendi bebeğinin bacak arasını gördün mü diye sordum