Kızlar merhaba 35+2 yim bebek önden gidiyor başından beri bi kaç gündür karnımda adet ağrısı gibi ağrı var dün bugün yürüdükçe belim kütlüyor hissediyorum zaten rahimde baskı var dün akşam hiç uyuyamadım kasıldı çok ve uzun sürüyor hiç rahat değildim aşırı tuvalete çıktım sürekli 5-6 kere gitmişimdir saymadım bunlar doğum belirtisi mi oluyo ben ilkini sezeryan yaptım belirtileri hiç bilmiyorum yaşamadım