Kızlar bir kaç gün önce saçımı düzleştirirken boynuma geldi makine. Hemen silverdin sürdüm tabi. Sonra arko krem sürmeye devam ettim o merhem gibi iyi geliyor genelde. Bir kerede kantaron yağı sürdüm ama geçmedi daha. Başka bir çözümünüz var mı daha hızlı bir çözüm 😌🙏🏼