Kızlar 14 haftalık gebeyim. 12 haftalıkken sancı ve kanamam olmuştu bi gün hastanede kaldım progestan kullanıyorum. Bugün kontrole gittim doktor plesanta ile duvar arasında boşluk olduğunu damarlanmanın olduğunu söyledi. Bi Perinatolojiye gitmemi önerdi. Bulunduğum yerde Perinatoloji yok çevre illerde de ileri tarih randevu veriyor. Bu durumu yaşayan oldu mu ne yapmam gerekir ?