1melekannesi3858 bende 18+4 deyim 3. Gebeliğim ama d10 sene sonra. O yüzden diğerlerinde ne zaman hissettiğimi hatırlamıyorum bile. Bundada arada bişeyler hisseder gibiyim oda yeni yeni ama çok az. Yaşım 35 biraz bu yüzden çok evham yapıyorum hissetmedikçe farklı düşüncelere giriyorum kontrolüme de daha iki hafta var. Sağlık ocağına gittiğimde kalp atışını duydum orda ama bu zamana kadar hiç bişey yaptırmadım ikili test falan yaştan dolayı riskli çıkar diye. Detaylıyı yaptırıcam inşşalh bi sıkıntı yoktur 🤲🏻