Başta bende sizin gibi düşünüp ama ücretinden dolayı yaptırmamıştım ikili tarama testim yüksek riskli çıkınca perinatoloji doktorum Fetal i önerdi 2 haftadır sonuçlar çıksada güzel haberler alıp stresten kurtulsam diye bekliyorum keşke baştan yaptırsaydım da kafam rahat olsaydı o yüzden imkanınız varsa kesinlikle yaptırın kafanız rahat olsun