Geçen günde sormuştum bilenler bilir. Durumumu diğer uygulamada da sordum. Oraya yazdığımı sizede yazıyorum. Kızlar ben 4 yıllık evliyim. Hiç bir olumsuz tecrübem maşallah olmadı. Ama hiç gebede kalmadım. Regl dönemimde maşallah günü gününe olur. Evliykende böyleydi bekarkende böyleydi bu. Ama reglim ilk defa 2 gün gecikti. Kan verdim 2.65 çıktı. Aradan 2 gün geçti. Özel bir hastanede kan verdim 1.28 çıktı. Şuan 1 hafta oldu ben ne regl oldum ne leke ne kanama var. Napıcam bilmiyorum. Evde bi erken test yapayım dedim 2 gün önce, negatif çıktı. Ama ben yinede regl olmuyorum. 1.28 çıkan özel hastaneyede güvenmiyorum pek. Çünkü A rh pozitif olan kanımı 0 rh pozitif yazan biyer. Ben acaba boşa mı üzülüyorum bi devlete gideyim dedim. Korktum randevuyu iptal ettim 2 hafta devlettende randevu alamıyorum şimdi. Kafayı yemek üzereyim. Başka bir özele mi gitsem?