clementine16 önceki kontrollerimde şikayetlerim var diye, bir de doktorum 15′te bir hakkın var gel gör diyordu gidiyordum. Şimdi son randevumda herhangi bir sıkıntım yok diye1ay sonra gel dedi. 34 oluyorum o hafta, zaten bayram falan da gidiyor araya . Tabii öncesinde herhangi bir sıkıntın vesaire olursa ara bekleme gel dedi