Mommi denizcik ben Mersin için soruyorum 🥰 çok teşekkürler umarım öyledir yarın arıcam bende umarım bilgi verirler
denizcik Mommi anladım canım. Medicalparkın genel bi nosu var ordan hastaneye yönlendiriyolar hemen bilgi veriyorlar kapsamına kadar. Ben öyle yapmıştım açıkçası☺️
Mommi Ayse1 ben Diyarbakır’da memurum Diyarbakır’da muaniye oluyorum Doğuma mersine gelicem onun için seçemedim hala ne doktoru ne hastaneyi,22 haftalığım daha var diye tembellik yapıyorum ama önemli böyle şeyler 🥰
Ayse1 Mommi Mersin’de su hastanesinde dilek Özdemir var .instagramdan takip edin .ben medikalparkta muayene oluyorum ama bir de orayı deneyeceğim .begenirsem oraya geçeceğim çünkü çok övdüler
Mommi Ayse1 aynen onu bende takip ediyorum ama evime çok uzak medical park çok yakın ,muhtemelen bende Dilek hanıma gidicem 🥰
Salihaaa Canim ben o hastanede calisan bi personelin tavsiyesi uzerine ona basladim oda gebelik takibini ona yaptirmis ve gorumcem stajerdi oda memnun hastalari dedi oyle karar verdim.benden tahlil istiyo ama daha cok sonuc istiyo cunku ben devlet has.gidiyorum mesela 12 hafta 2li ddi.sonra sonuclarina bklim dedi.devletteki dr.4lu de yaptrdi.buna grek yok dedi.kansizlik oldugu icin rutin tahlilleri istedi onuda devlette istedi.bir ay oncede sikinti yok ama detayli oneriyorum imkanin varsa onu yaptr snrada seker testi yaptr gel sonuclarna bakalim dedi.simdi seker yaptrip gidicem bu hafta
Sinemmurat Filizseb ben gidiyorum geçen hafta sordum fiyatlar değişmiş 2500 TL olmuş normalde sezaryen aynı
Hzlnr15 Filizseb ben göztepe medical park dan fiyat aldım. Normal doğum 6.500, sezeryan 7.500 TL. Ama medical parkın bölgesine göre değişiklik gösteriyor olabilir.
EdaKaratas Filizseb canım geçen hafta sordum. Ne zaman doğum dedi. Ekim de dedim. Herşey dahil 2.500 dedi. Sezaryen, serum parası ve 2 günlük yatak ücreti.
Burcubrlk Filizseb merhaba benim de doktorum duygu yardım acaba size cinsiyeti kaçıncı hafta söyledi duygu hanım :)