Arkadaşlar merhaba Ankara’ya yeni taşındık 7 haftalık 2.bebeğime hamileyim ilk oğlum 4,5 yaşında doktorumun sezaryen yanlısı olduğundan dolayı sezaryen oldum ikincisini normal istiyorum önerebileceğiniz ilgili bilgili güleryüzlü memnun kaldığınız bir doktor var mı acaba?