Kızlar benim adet olmayalı 1 hafta oldu tam test yaptım Silik çizgi çıktı daha hastaneye gidip kan vermedim biraz zaman geçsin keseyi de göreyim diye daha beklemelimiyim yoksa gitmem gerekiyor mı şuan en son adet tarihim 2 Nisan şuan 5+2 olarak gözüküyor