Saree_ Arkadaşlar 13+0 da gitmiştim kız dedi kızım olsun çok istiyorum 13. Haftada kız olduğunu öğrenip sonradan değişen varmı ???? Umarım kız olarak kalır değişmez 🙈🌸🌺
emine1309 11+3 de doktorum kıza benziyor ama daha erken değişebilir dedi, fetal dna da kız çıktı cinsiyetimiz inşallah gönlünüzce olur