1melekannesi3858 aaa hiç öyle birisi değil şahsen ben çok memnunum keşke durumum olsa her muayenede ona gidebilsem pahalı dediğiniz 5,5 bin TL’ydi detaylı ultrasonu ve hemen hemen her hastane o fiyatta. Ben 2. Bebeğimde hiç bi testleri yaptırmadım neden yaptırmadın diye sorunca hocam Allahtan gelene her türlü razıyım dedim geldi alnımdan öptü sonra ultrason yaptı çok şükür herseyi sağlıklı dedi. Aldırmak isteyenlerin neden aldırdıklarını anlattı, yasamız varmış hatta down sendromlu çocukları olacak aileler 40 haftalık bile olsa öldürüp aldırma hakları var ama ben doğru bulmadığım için yapmıyorum dedi.