ysm22 Kızım 3.5 yaşında e bebekten joell kabin boy aldım hala daha kullanıyoruz çok sağlam çıktı bazen yüklü alışveriş poşetlerini bile koyduğumuz oluyor hiç sıkıntı yasamadik
pincat ysm22 ay teşekkür ederim biz de bu markayı düşünüyoruz da etrafımda da hiç kullanan yok tereddüt etmiştim