Mom_24 durumunuz varsa medikal parkta Hakan hoca vardı o çok iyi ödeme konusunda da fiyatın yarısını peşin alıyorlar kalanını da doğuma kadar ödüyorsunuz. Onun dışında eğitim araştırma daha iyi devlette. Medstarla, vakıf yaşam da iyi. Baya disiplinli bu hastaneler özel olunca baştan savma davranamıyorlar. Takibi devlette yapıp 7 aydan sonra özel de düşünülebilir doğum için.