sdkbzkrt ! Kızlar selam 8 haftalık ultrason görüntüsü sizce cinsiyet tahmını nedir ? [ https://mutluresim.com/images/2026/05/09/XKXqNQ.jpeg](https://)
ikicocukannesiii_ sdkbzkrt erkek bebeğin kesesi böyle fasulye gibi oluyor bana erkek gibi geldi hakkınızda hayrlısı olsun inşaAllah kardeşim benim çok anlamam sadece keselerini anlayabiliyorum
Keziban sdkbzkrt benim kese şekli aynı böyleydi kızım olacak yani keseden tahmin yapmak doğru değil tutmuyor zaten doktorlar da söylüyor
sdkbzkrt ikicocukannesiii_ keseden tahmin edenler oluyor merak ettiğimden sormak istedim. 😊 Amin Allah razı olsun 🙏🏼
ikicocukannesiii_ sdkbzkrt sizlerden de razı olsun güzel kardeşim hayrlı sağlıklı sıhhatli evlat olsun inşaAllah 🤲🏻🫶🏻💕
loyabloomm Benim 8 haftalık kesemin aynısı. 12+3 teyim daha öğrenmedim ama kese şeklini hep erkek diyorlar ben ona inanmıyorum tekrar kontrole gideceğim pazartesi haber veririm sizede çok benziyor çünkü bebek yerine kadar🥰🌸
sdkbzkrt loyabloomm çok sevinirim haber verirseniz sağlıklı olsunlar da kız erkek farketmez 🥰 ama tabi bazen ayy kızım olsa şöyle yaparım böyle süslerim dediğim de oluyor tabi 😊😊
emine1309 kesem o haftalarda benimde böyleydi, fasulye gibiydi ama şuan kızım oluyor doktor keseden cinsiyet bilinmez, ultrasonun gösterim yerine göre şekil alıyor kese demişti.
loyabloomm emine1309 kesinlikle katılıyorum yerini değiştirdikçe kese şekli değişiyor. Bazılarına fasulye gibi görüntü denk gelıyor bazılarına yuvarlak. 8 haftalıkken benimde fasulye gibiydi 7 haftalık görüntümde yusyuvarlak
emine1309 loyabloomm Benimde arada yuvarlak denk geldi, en önemlisi annenin ne hissettiği genelde anneler hissediyor
loyabloomm emine1309 ya ben kız istiyorum diye hep kız hissediyorum diyorum rüyamdada kız bebek görüyorum ama içimden bi ses bir oğlun var buda erkek olcak sen kız annesi olmıcaksın diyor🤣 hangisine inanayım içimde bir iç savaş var anne hissim hangisi emin olamıyorum napcam
emine1309 loyabloomm hahaha inan o zaman bilemiyorum benim ilk gebeliğim kız hissediyordum kız istiyordum kızım oluyor senin gibi kesin ikincide bende ikilemde kalırım. 🤣
loyabloomm sdkbzkrt ilk erkek çocuğum olsun diyordum hep onu tutturdum. Şimdide kız olsun diye dua ediyorum🙂 Açıkçası kızları süslemek tokalar takmak falan çok güzel tütülü etekler vs🥰 Oğluma kıyafet bakmaya gidince mağazada bile kenara sıkıştırılmıs 2 parça kıyafet bulabiliyorum hahaha. Kızlara çeşit çok 🌸
loyabloomm sdkbzkrt dün doktor kontrolü vardı canım 12+5 doktorum yüksek ihtimalle kız dedi🌸 keselerimiz benzıyordu haber vercektim söyliyim dedim🥰 tabi kesin net demesede yüksek ihtimalle demesi bile umutlandırdı
sdkbzkrt loyabloomm Ayyyy sizin adınıza çok sevindim. Umarım istediğiniz gibi gerçekten kız olur. 🌸Sağlıklı olsunlar da Rabbimin izniyle kız erkek farketmez diyoruz. Bakalım ben de merakla günlerin geçmesini bekliyorum ne diyecekler cinsiyete 😊