Tüp bebek tedavisiyle 11 haftalık hamileyim 7.haftada lekelenmem oldu o zamandan bugüne kanama alanım var.Her hafta kontrole gidiyorum ama geçen hafta 14 mm olan kanama alanı bu hafta 40 mm olmuş ama eni çok ince.Başına gelenler ne kadar zamanda geçti neler yaptınız acaba