Pazartesi 12+3 deyim ikili test için hastaneye gittim sıra beklerken lavaboya girdim ve lekelenmem olduğunu gördüm içeri girince doktora söyledim vücutta kalan eski kandır kırmızıya dönerse acile gel dedi eve geldim çok az devam etti ama ertesi gün olmadı aradan 5 gün geçti sabah uyandığımda yine o kahverengi kan lekesini gördüm şuan 13 haftalık hamileyim yaşayan var mı acaba