Bebiş 4 kg doğdu o da beni çok zorladı yırtığım var dikiş attılar. Bebek eli yüzünde doğmuş ondan gerü kaçıyordu karnıma bastırdılar çıktı bir anda oldu herşey çok güzeldi çok o çıktıktan sonra yeniden doğmuş gibi oldum doktorumdan Allah razı olsun Aytakin hocam birtane kendisi