snmtlga soylubulut bir iki güne doktoruma gidip ya 15 mayıs yada 19 mayıs doğum için günümü vereceğim 😬 hem heyecanlı hemde aşıro aşırı stresliyim
ilkgozagrimhavinim soylubulut işte onlar ne zaman isterse ozaman geliyorlar 😇 nasıl geçti canım iyi misiniz? Memnun kaldınız mı hastaneden
soylubulut ilkgozagrimhavinim evet canım memnun kaldım ama benim bir önceki sezeryan dikişlerim çok incelmiş be doktor bana antibiyotik yazdı sana da yazdı mı campes diye
soylubulut ilkgozagrimhavinim sadece su değil kanamam da oldu ama şükür iyiyiz cabım ya senin nasıl gidiyor 2 çocuklu hayat bambaşka :)
soylubulut ilkgozagrimhavinim canım senin ki de sürekli uyuma peşindemiydi ilk günler zor uynadıtıyorm sarılık olmasın diye
ilkgozagrimhavinim soylubulut çok şükür sarılık olmadık biz. Ama evet çok zor uyandırıyordum. Şimdi düzene girdi 2 3 saatte bir kendisi uyanıyor