Doktorların bin bir türlü … Artık yıldım. Bir halt bildikleri yok gerçekten yine kendi çabalarımla durdurdum. Artık doktorlara da güven kalmamış. Acile gittim durdurmusun yapacak bir şey yok randevu gel yakak dedi. Randevu alıp gittim bunda bir şey yok deyip eve yolladı. 2 gün sonra yani bugün WC gittim yine patladı. Zaten tansiyon sıkıntım var panik olmamak için kendimi korkutmamaya çalıştım hamile olmasam panik yapmiycan çocuğa bir şey olacak diye ödüm kopuyor. Yemin ederim anneler daha iyi doktor annem gitme bir halt yapmazlar dedi gerçekten dediği gibi oldu. Allah’tan pazartesi yatisim olacak o zaman yüzlerine soyluycem böyle böyle diye. İlla kanama ile mi yola cikmam gerek zaten 3-4 pamuk kan gitti.