TubaY- bende başta böyle başlayıp sonra 20*20 kullandım , bence doktorun dediği şekilde kullanın , ben 7 sene önce kullandım , hayatımda verdiğim en doğru karardı , keşle daha önce kullansaymışım, amakullanırken kendinize çok iyi bakın , günlük 2.5 lt su , cildinizi çok iyi nemlendirin , dudaklarınızı falan çok iyi nemlendirin