oozgesayin 4+4 teyim mide bulantısı vs hiç yaşamıyorum sadece sürekli acıkıp birşeyler yeme isteği oluyor normal midir
ipeksyy oozgesayin ben 25. Haftadayim hiç bulantı yaşamadım yiyin ama yine biraz dikkatli gidin derim hızlı kilo almayın benimde iştahım vardı ilk trimesterda dikkat ettim diyet yaptığım zamanlarda oldu başlangıç kilom fazlaydı çünkü
leblebi_ oozgesayin benimde sadece iştahım vardı bulantı yaşamadım ve acıktıkca yedim 22 kilo aldım 28 haftalık şuan doğuma kaç kilo olurum bilmiyorum ama dikkat etmeye çalışın gerçekten yürümek merdiven çıkmak hatta bazen yataktan kalkmak bile nefesimi kesiyor çok zor
deryabk Bende 5+0 hiç belirti yok.iştah mide bulantısı gibi.sadece rahat yatamıyorum sadece sol tarafıma doğru rahat yatıyorum yada sırt üstü.sağ tarafıma yattığım zaman soldan kasığım kasılıyo