Merhaba. Bebeğim bazı günler aşırı hareketliyken bazı günler çok nadir hareketini hissediyorum 25+1 haftalığım. Pazartesi günü doktoruma randevum var muhakkak bunu soracağım. Mesela dün hareketini hiç hissedemedim sadece gece uyumak için yatağa girdiğimde kasığımda hareket ediyor gibiydi. Umarım bu bir sorun değildir ve sağlığı yerindedir bebişlerimizin. Bu haftada bunu yaşamam normal mi acaba?