Kızlar selam 31+5 haftalık ikiz gebeyim dün içimden bir his bebeklerle alakalı bir durum olduğunu söyledi akşam doktorumla konuşup iyi olmadığımı söyledim oda nst baktırmamı söyledi akşam sancılarım olduğunu farkettik tabi ben sadece karın sertliği yaşıyorum ara ara serum takıldı tekrar nst çekildi yine sancı çıktı ama bi tık daha azdı ama hissettiğim her hangi bir sancım yoktu birde geçmeyen bi idrar yolu enfeksiyonum var antibiyotik kullanıyorum bugün gidip bütün tahlillerim bakılacak tekrar ama aranızda hu durumu yaşayıp ilerleyen haftalarda doğum yapan oldu mu