semahayall merakvetas valla 34 haftalık oldum bugün bende de durumlar aynı , uykular çok rezil , bir yandan doğurup bedensel olarak rahatlamak istiyorum bir yandan doğurduktan sonra da hiç uyunmuyor , valla bilemiyorum hayırllısı
Admsarzu Son günler uyku ayrı bir haram oluyor gerçekten ağrısı korkusu sıkıntı gerçekten. Ben doğurdum 1 aylık oldum artık hiç uyuyamıyorum 😄 bu söylenti gerçekmiş hamilelik uykularımı arar oldum Kolik bebekle 💆🏻♀️💆🏻♀️💆🏻♀️
merakvetas Admsarzu Allah yardımcınız olsun 🥺❤️ bebişinizi güle güle büyütün 🌸 gerçekten çok zor son dönemler bel ağrısı vs , ama doğumdan sonrası elbette daha zordur 🥲🥲
merakvetas semahayall evet çok zor gerçekten 36+4 oldum bende giderek zorlaşıyor ayağa kalkarken bile baskı yürürken ağrı bel ağrısı hiç geçmiyor 🥺🥺