Sezeryandan 3-4 ay önce Serklaj olmuştum ve spinal yapıldı ameliyat sonrası 4-5 gün baş ağrısından kendime gelememiştim. Çok korkunç bir baş ağrısıydı yatınca geçiyor ama doğrulmaya çalışınca bile aniden başlayan bir baş ağrısıydı bu yüzden sezeryanda da korktum hem dikiş hem spinal ağrısını yaşarsam nasıl yaparım diye ama bu sefer gram olmadı bunun da sırrı ameliyat sonrası gerçekten bol bol su ve granül kahve tükettim ağrıdan dolayı da sağa sola dönemediğim için çoğunlukla düz yattım ve spinal aralığım açık kalmadığı için sızma da olmadı. Baş ağrısı yaşamadım ama sezeryan ağrısı yanması her şeyini 3 gündür şiddetli şekilde yaşıyorum 😥