Buseeeee66 Kızlar merhaba sezeryan doğum yapmıştım ilk zamanlar çok 🩸 vs gelmemişti kahverengiye dönmüştü hemen 2 gündür tekrar 🩸 gelmeye başladı normal mi yaşayan var mı günler sonra bu durumu
yeniiannnee Buseeeee66 ben normal doğum yaptım benimde böyleydi öncelerde azaldı sonra çoğaldı kanama yavas yavas lekeye döndü normal yani ama sezeryan farklı olabilir bilemiyorum sonuçta rahminizde dikişler var bilen kişiler olcaktır elbet
bbaskal Buseeeee66 canım sezaryende içerdeki parçalar temizlendiği için başlarda kanama az olup sonradan artabiliyor bende sezaryen oldum nerdeyse kırk gün kanamam oldu kesildi geri başladı kesildi geri başladı çok normal yani, vajinal doğumda yapsan sezaryen de yapsan kanama 60 güne kadar sürebiliyormuş
Buseeeee66 bbaskal ayy teşekkür ederim cevabınız için korktum biraz . Birde alt karın ağrım başladı bu süreçte sizinde öjle miydi
bbaskal Buseeeee66 evet ama ben korse kullandım sezaryenden 1 hafta sonra başladım hiç bırakmadım çok iyi topladı beni iyi geldi
bbaskal Buseeeee66 gitti tabi baya hemde benim ağrıma falan da iyi geliyordu ben hiç bırakmadım kullanmayı
karahanl Ben 2,5 ay oldı doğum yapalı sezaryen 40 gün boyunca aralıksız kanadım dolu dolu. 41. Kesildi. 50. Gün tekrar bi kanama yaşadım regli mi oldum normal doğumdan sonraki kanamamıydı bilmiyorum tabi. Bir daha ki ay bakacağım olacak mı kanama diye
Buseeeee66 karahanl bende acaba adet mi oldum diyorum kendi kendime ama sanki daha erken . Ben ilk zamanlarda kanamadım bu kadar 25.günden sonra başladı ped dolduracak kadar kanamaya
karahanl Buseeeee66 ben kırk gün ped değil lohusa kilodu kullanıyodum depend o kadar kanamam vardı 🥹🥲