28+0da suyum geldi 1 hafta hastanede yattım sonra gün aşırı gelip test vermem şartıyla doktorum taburcu etti o sırada enfeksiyon değerim yükseldi ve doktorum sen beni aşıyorsun diyerek şehir hastanesine gönderdi oraya yatışım yapıldı ve doğurana kadar taburcu olmadım. Kimse olmadı. Yani eğer devlet hastanesindeyseniz kolay kolay çıkarmazlar