Erken doğum oldu suan kuvezde bebeğim bir anda suyum geldi anlamadım başta yavaş yavaş geldi acilmamda varmış çok iş güç yapmayın bence bebek etkilenmiyor sanıyoruz etkileniyor ama şükür iyiyiz normal doğum oldu suni sancı verdiler anami ağlattı ama bebeğimi görünce geçti 2130 gr doğdu 10 gündür hastanedeyiz 2195 olmuş