ec691 İki gün önce bağırsak genişlemesinden dolayı sıvı aldırdım 25+6dayım ön sonuçlar temiz gelmiş biraz olsun rahatlayım mı var mı bu durumu yaşayan lütfen bilgilendirir misiniz
serabis ec691 bu test doğru bilgi veriyor canım için rahat olsun 🙏 çoğunlukla erkek bebeklerde yaşanan bir durummuş, Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲
pimpirikliana ec691 sonuçlarınız çıktı mı acaba 🤔 benimde ön sonucum çıktı bugün amniyosentez olalı tam iki hafta oldu bekliyorum
ec691 irmzzz merhaba mail olarak geldi şükür ön sonuçlar temiz çıktı bugün de doktor kontrolünde genişlemenin durduğunu hatta ilk görüntüsünden daha iyi olduğunu söyledi doktor gerçekten korku salıyorlar insana bir anda ya içini ferah tut
irmzzz ec691 sıvıyı devlet hastanesinde mi aldırnız acaba ben nerden öğreneceğimi bilmiyorum da e nabizdan bakıyorum ama tam net bir şey yazmiyor Bu arada genişlemenin durmasına çok sevindim inşallah benim bebeğime de mucize haberler verirler
Ybc irmzzz eğer devlette yaptırdıysanız telefonunuza mesaj gelir sonuçlarınız çıktı alın diye. E nabızdan öğrenilmiyor maalesef belgeyi aldığınıza dair imza alıyorlar.
ec691 pimpirikliana evet cıktı sadece tasıyıcısıymıs genetik uzmanıda perinatoloji doktoruda sağlıklı doğacağını doğumdan sonra herhangi bir işlem gerekmediğini ama yinede taşıyıcısı olduğunu bilmemizi istedi bende taşıcıymışım 25imde öğrendim valla o yüzden içim çok rahatladı Rabbim gönlünü ferahlatsın inşallah sağlıklı doğsunlar inşallah
pimpirikliana ec691 çok sevindim Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip eder inşallah 🙏 kaç güne çıktı sonuçlarınız acaba 🤔 benim tam iki hafta oldu bugün heyecanla beklemedeyim
pimpirikliana ec691 inşallah benimde çıkar bayrama mutlu girerim özel bi yerde yaptırdım bende devlette 1,5-2 ay dediler sonucun çıkmasına o kadar dayanamam dedim
ec691 pimpirikliana bende devlete güvenemedim açıkcası korktum araştırıp özel bir klinikte yaptırmıştım
ec691 pimpirikliana için ferah olsun inşallah korktuğun olmaz seninde mi genişleme var kaç haftalık bebeğin ne dediler perinatolojide tek seferde sorayım dedim😅
pimpirikliana ec691 çok sağolun inşallsh 🙏benim durumum çok farklı ultrasonda herşey normal Fetal dna da Turner sendromu yüksek risk çıkmıştı. 18 haftalığım bu arada