fzay rahime0066 15 gün gecikmede bence çıkması gerekirdi canım. Geç döllenme bile olsa yine de cikardi herhalde
rahime0066 Sudemirhan bu zamana kadar hiç böyle bi tanı koyulmadı hep 2 gün önce ya da sonra olurum 1 kızım var 1 dış gebelik 1 düşük
Seymatrkay rahime0066 Mevsim geçişlerinde olabiliyor. Çok nadir olsa da 15 gün gecikmeler olabilir. (Pcos yoksa)Gebelik çıkmadıysa demek ki bu ay ki döngüsel durumdur.