eeminess uzuncab benim de 20. Haftada başladı 30. Haftaya girmeden şekeri ve tuzu tamamen kestim doğuma girerken bile elimde ayak bileğimde yüzümde şişlik yoktu hamilelik öncesinki gibiydim
gunes_22 uzuncab çok ödem oldum yüzüm gözüm hep şişti sol kolumda uyuşma oluyordu tansiyonumda yüksekti tahlil verdim protein kaçağı çıktı