3 bucuk sene sonra bu ay niyetlendim çok ağır grip oldum hastaneye gittim hamilelik suphrsi var mı diye sordular bende var dedm ama geçenler de test yapmstm negatifti yine ne olur ne olmaz dedm polikistikover var bende ilaçsız denemek istedim ilk oğlum da ilaç tedavisi kullandı ikinci de doktor değerlerine bakınca kullanmaya gerek yok prolaktn yine de 27 çıktı niye vermedi blmiyorm gerek duymadi gelişi güzel dedi takmiyim diyorm da yine aynılarını yasayackamsm gibi bide 3 bucuk sene korunduk sonuçta daha ne olur bilmiyorum yumurtlama gününü blmiyorm doktor takibi olmayınca ovulosyon da kullanmadım hiç faydası oluyormu çok strese de girmek istemiyorm