Rabiaatik Arkadaşlar 18 haftalıkken kanamam oldu ve hastaneye gittim Rahim açılması oldu ve rahimi bagladı doktorum şuan 19+1im 4 gün hastanede yattım şuan ewdeyimm başına böle bişey gelen ve saglıklı bir şekilde dogumunu yapanlar burdamı Ne kadarlık Ken dogum yaptınız oturmak dahi yasak bna hep yatıcakmışım