funda1209 3 uncu doğumum olucak allahin izni.ile inşallah . Doktordan doktora değişiyor açıkçası doğumda normal doğum odaklı ilerliyorlar , ayrıca sezeryan doğumdan sonra vajinal doğum polikinligi de mevcut , hastanenin bir cok imkanı var gebe okuluna gidersiniz eşiniz yada istediğini biri sancı anında yaninizda olabiliyor ayrica tek kişilik oda olursa es kalabiliyor bunun içinde önceliğiniz olması için gebe okuluna gitmeniz gerekiyor . Anestezi ekibi mükemmel yönlendiriyor panik ataginiz yada herhangi psikiyatrik bir durumunuz var ise doğumunuz ona göre yönlendirme yapılıyor . sormak istediğiniz şeyleri sorun cevaplarim 2021 ve 2022 de doğum.yaptım