Deleted33000 Fatma_furkan1996 emzirmeyi bırakınca verirsin canım sana tavsiyem öğün dışında bişey yeme yersen de hurma ve su iç bol bol ben öyle yapıyorum baya belim inceldi
tahamommy Fatma_furkan1996 evet çok kötü oluyor, ben emzirdikçe kilo verdim sanırım iştahım da yerinde yani, sanırım emzirmeyi bırakınca kilo alımı daha fazla oluyor emziriyor musun hala
Fatma_furkan1996 tahamommy evet emziriyorum canım şuan bende yiyorum elimde olmadan iştahım yerin de yani
tahamommy Fatma_furkan1996 bünye ile alakalı aslında ama bence kilon iyi canım takma kafaya, boyun çok kısa değilse ideal bence
Fatma_furkan1996 tahamommy eşimde aynısını söylüyor ama ben kendim vermek istiyorum biraz 55 kiloydum özlüyorum o hallerimi 🥹
Momyy1999 Fatma_furkan1996 Canım ben 4 ay adet olmadım doğumdan sonra Gayet normal süreç Ve emzirdiğin için zaten kalan kiloları verirsin yesende zamanla Ben emzirmeyi bırakınca kilo aldım 😊
tupbeybi Fatma_furkan1996 ben 10 ay adet olmadım, emzirdiğin için hemen adet olmayı bekleme. Proteinden yüksek karbonhidrat çok yememeye çalış verirsin, 3 ay eski haline hemen dönmek için çok erken. Zamanla olur 🙌🏼